czwartek, 23 czerwca 2011

Zakazy...

Na oficjalnej stronie schroniska w Olsztynie, napisane jest że dopiero w wieku 16 lat można zostać wolontariuszem.To nie fair. Jeżeli lata, mają decydować o tym, czy chcę pomóc innym, czy też nie to ja tego nie rozumiem.
Czemu chcę iść do schroniska ? Chcę oddać tym zwierzętom, to co człowiek im zabrał.
Wysłałem mejla, w którym zapytałem się, czy jednak mogą uchylić tą "zasadę" nikomu nie potrzebną.
Odpisano mi - zapraszamy za rok.
Jadę tam jutro, chcę żeby osoba, która przyjmuje ludzi do wolontariatu, spojrzała mi w oczy. Chcę, żeby mnie zrozumiała, zrozumiała moją potrzebę niesienia pomocy.  Muszę się nauczyć, tych pięknych słów, wypowiedzianych przez
Ella Wheeler Wilcox, i powiedzieć jej/jemu to prosto w twarz.

Jestem głosem tych,które nie mówią
Dzięki mnie będą mogły przemówić
Aż uszy głuchego świata usłyszą
O krzywdzie, jaka się dzieje słabym,
Którzy nie znają słów...
To ja jestem obrońcą mych braci
I będę za nich walczyć
I wymawiać słowa w imieniu zwierząt
Aż świat naprawi ten straszny stan rzeczy...


Zobaczymy jak to będzie...





                     
                         







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz