sobota, 18 czerwca 2011

Wolontariat

Nienawidzę dni, w których nic nie robię. By nie było ich za wiele w wakacje, chciałbym zapisać się do wolontariatu do schroniska dla zwierząt. Na oficjalnej stronie schroniska (sory za powtórkę słowa) jest napisane, że trzeba mieć ukończone 16 lat. Niestety nie spełniam tego punktu, ale i tak pojadę tam i zobaczę co da się zrobić.
A tak a pro po schroniska, to w przyszłości marzy mi się zrobić tu w Polsce schronisko na poziomie, którego nam brakuje.

"Jestem głosem tych,które nie mówią
Dzięki mnie będą mogły przemówić
Aż uszy głuchego świata usłyszą
O krzywdzie, jaka się dzieje słabym,
Którzy nie znają słów...
To ja jestem obrońcą mych braci
I będę za nich walczyć
I wymawiać słowa w imieniu zwierząt
Aż świat naprawi ten straszny stan rzeczy..."
                       
                          Ella Wheeler Wilcox

Nie bądźcie obojętni, na krzywdę innych !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz