niedziela, 3 lipca 2011

National Geographic -Goryle we mgle

Postanowiłem ostatnio, że zacznę czytać tą gazetę. Bardzo przypomina mi mój tok myślenia, i mój sposób patrzenia na świat. Na pierwszej stronie, umieszczony jest artykuł Martyny Wojciechowskiej - osoby kórą bardzo cenię. Pozwolę sobie wpisać cytat z tego artykułu.
"Goryle we mgle
Goryle górskie to piękne, inteligentne zwierzęta. Choć są tak blisko spokrewnione z człowiekiem, rzadko przejawiają agresję. Na terenie Wirungi żyje około 200 osobników i stanowi to czwartą część światowej populacji tych zwierząt. (...)
Po jego lekturze znów poczułam, że czasem wstyd być człowiekiem"


Nic dodać, nic ująć.
Brawo Pani Martyno !

PS. Dodam tylko, ze będąc w Gdańsku wpadłem również do Zoo. Były tam małpy różnego rodzaju. To, że szybciej ewoluowaliśmy, nie czyni nas władcami tych zwierząt. One z czasem też będą ewoluowały, wtedy również pozamykają nas w klatkach, by zbijać pieniądze ? Raczej nie, bo nie są takie głupie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz